maandag 30 juni 2008

Kutmaand en voorlopig gestopt met poker

Ik ben voorlopig gestopt met poker. Ik heb deze maand echt té veel getilt, weer herstarts gemaakt, weer getilt, etc.

Het restant ($600 ofzo) heb ik uitgecashed, hiervan ga ik of een paar daagjes naar terschelling, of mn eerste gitaar kopen, ik ben er nog niet helemaal uit. En voorlopig niet pokeren.

Zodra ik weer rustig in mn hoofd ben wbt poker, en écht enorm veel zin heb om te gaan pokeren ga ik misschien weer eens een begin maken op 10NL ofzo, of misschien 25NL of 50NL als iemand me wil staken. Maar dat zien we dan wel weer.. Ik ben er iig wel achter dat BR management een grote invloed had op mijn tilt. Als ik bv 4 buyins verlies (heel normaal) op 50NL, dan is dat toch $200. En $200 hakt best wel hard in op een roll van $1000 of $1200 bijvoorbeeld. Ik ben er achter dat hier de tilt vooral vandaan kwam, met de angst dat ik weer een limiet omlaag moest.

Mocht ik dus weer gaan beginnen, ga ik veel ruimer BR management aanhouden. Het idee was $200 voor 10NL, $750 voor 25NL en $2000 voor 50NL. Maar dat komt tegen die tijd allemaal wel weer, eerst even lekker een pokerpauze, en mezelf hopelijk leren gitaarspelen ofzo :)

Hieronder nog even mijn prachtige graph van de maand juni... Kijk maar even goed, zo ziet tilt er dus uit! :)

Geen opmerkingen: