vrijdag 20 juni 2008

Back on track... I guess?

Geweldig wat een mooie pokercommunity bestaat er toch. Ik dacht er haast aan om te stoppen met poker na mijn tiltsessie, maar ik ben weer omgepraat haha. Er zijn zoveel mensen die hun hulp aanbieden op msn, mij helpen het psychologische deel van poker te overwinnen. Bij elke sessie die ik speel zijn er mensen die aanbieden om mee te kijken, iedereen wil me er bovenop helpen.

@iedereen die mij geholpen heeft: BEDANKT! Ik ga weer lekker verder met poker, en probeer wat dingen te verhelpen om tilt zsm te herkennen, en dan te stoppen.

Zo zei Stoep van PI dat ik gewoon moest stoppen met pokeren op het moment dat ik chagrijnig word, of gewoon niet meer "leuk aan het spelen" ben. Het is belangrijk om lol te hebben in het spelen, heb je dit niet, is de kans op tilt erg groot.

TheBoney op PI vertelde me dat ik als doel moest hebben "de beste speler van de limiet" te worden.. Dus gewoon altijd perfect proberen te spelen, en alleen maar naar dat doel toewerken, en niet naar het geld kijken. Zo maak ik altijd de beste beslissingen, en als ik dit niet doe, dan ga ik de boel analyseren en hier aan werken.

Deze 2 waren wel goeie oplossingen denk ik, ik ga er iig wat mee doen, en hoop zo minder te tilten/eerder te stoppen bij tilt.

(1 van de weinige posts waarin ik geen handje post)

Geen opmerkingen: