vrijdag 27 juni 2008

Nee ik ben niet dood

Maar ik speel wel een stuk minder poker.

Ik heb WEER lekker zitten tilten... En ben tot de conclusie gekomen dat serieus pokeren niet iets voor mij is. Technisch gezien kan ik sowieso tm 50NL wel aan, maar de tilt hakt heel erg in mijn winrate. Hiedoor heb ik meestal maar een licht winnende maand, of zelfs verliezende maanden (ook vaak breakeven, maar dit zal elke verliezende speler natuurlijk zeggen).

Daarom heb ik heel wat doelstellingen uit mijn hoofd gezet. Zo had ik als doel dat ik voor september weer een 100NL regular wou zijn, om wat leuke zakcentjes te verdienen voor als ik weer begin met studeren. En aan het eind van mijn studietijd (nog 4 jaar te gaan) wilde ik 1000NL spelen.

Dit heb ik er dus allemaal uit gegooid. Ik had in eerste instantie mijn BR uitgecashed en $250 laten staan, maar ik heb nu toch maar weer alles teruggezet (zo'n $800). Hiermee ga ik gewoon lekker 50NL spelen als ik zin heb om te spelen, als ik me heel erg verveel, of als de verslaving te erg wordt.

Daarnaast wil ik veel meer tijd aan mijn sociale leven gaan besteden ipv poker. Ik zal het altijd blijven ontkennen, maar soms zat ik toch iets te vaak te pokeren. Dit ging niet alleen ten kosten van mijn eigen leven, maar ook van de poker-resultaten. Ik speelde eigenlijk gewoon standaard elke dag, na het werk, na school, en als ik niks te doen had speelde ik gauw 6-7 uur op een dag.

Dat is gewoon slecht...Dus ik heb mijn roll wel laten staan, en hiermee blijf ik voorlopig wat 25NL en 50NL spelen als ik écht zin heb, of als de verslaving te erg wordt... Maar niet zo serieus meer dat ik echt 20-30k handen in een maand wil spelen, elke maand minimaal $500 winst enzo.. Ik zie verder wel hoe het loopt.

Dat betekent dus niet dat jullie niks meer van me gaan horen wat betreft poker, maar gewoon iets minder, en hopelijk ook wat minder geklaag over slechte runs en tilt enzo :)

1 opmerking:

Uranium222 zei

Mischien helpt het geen HU meer te spelen. Bij mij was dat het grootste anti-tilt medicijn. Ik tilt super snel in HU games.