donderdag 31 juli 2008

Terugblik Juli

Begin juli heb ik mijn zoveelste doorstart gemaakt, alleen dit keer heb ik het geen doorstart genoemd. Ik ben compleet vrijblijvend gaan pokeren, zonder mezelf doelen te stellen etc.

$100 gestort, 5NL begonnen, met super ruim BR management. Op dit moment staat de roll op $2203.58 (incl $300 wat ik nog van iemand kreeg). Ik heb super veel 5NL, 10NL en 25NL gespeeld, en dit liep wel lekker eigenlijk.

Daarnaast nog wat toernooien gespeeld gisteren, ik kopieer even een post van mezelf op PI:


Het was gisteren weer eens zo ver, het (ongeveer) maandelijkse toernooiavondje. In totaal voor $250 ingekocht in 12 of 13 toernooien...

Na 2 uur was de helft al afgelopen, maar na zo'n 3 uur spelen waren er nog 2 interessante over:

$11 180-man sng
HU toernooi (weet zo niet eens de buyin meer haha)

De 180 man sng liep wel lekker... Enorm tight gespeeld tot er nog 40 man ofzo over waren.. Toen rustig iets meer blinds gaan stelen, en vanaf de laatste 2 tafels heb ik alleen nog maar gestolen, en iedereen bleef folden. Waar mensen in het begin 17/4/2.0(3bet) speelden, speelden ze dat op de final table nog.
De final table was echt 1 nitfestijn, en ik speelde iets van40/35 daar, mensen bleven folden daar, echt ongelofelijk.

1x mn chiplead verloren bij de laatste 3, toen AK. $540

Tegelijkertijd had ik nog dat HU toernooi lopen... Allemaal zwakke tegenstanders, en na 10 handjes had ik vaak al wat leuke reads waar ik op in kon spelen. 1 match heb ik gewonnen omdat villain sitout was, heb dus elke button geminraised en daarmee zijn stack gepakt.

Hier werd het wat lastiger toen ik bij de laatste 4 zat... Ik raise AKs, villain 3bet, en ik 4bet naar 500 oid. Hij callde, en openshovede op een lage flop... Hier heb ik gecalled, wat echt superslecht was, hij gaat daar bijna alleen maar pairs hebben, terwijl ik callde met de gedachte "dit doet hij vast ook met AQ en AJ", wat dus eigenlijk niet zo is. Zat daar dus tegen JJ en ik lag er uit, goed voor $310

Al met al een geslaagd avondje, en ik heb weer een 50NL bankroll, dus ik ga daar de tafels weer onveilig maken!



Vanaf morgen ga ik dus weer 50NL spelen.

En bij een maandelijkse update hoort natuurlijk ook een grafiek:



Hopen dat de volgende maand ook zo gaat op 50NL, dan ben ik tevreden!!!

4 opmerkingen:

Panic zei

ziet er goed uit, succes in augustus.

Anoniem zei

Goed bezig emiel!
Ga zo door...

Anoniem zei

Goed bezig emiel, je bent een fucking grindbotje geworden zie ik :)
Hopelijk vallen de monetaire waardes op de 50NL je niet te zwaar als je wat swings te verduren krijgt. Succes!

Emiel zei

Nee de swings kan ik op dit moment goed mee overweg, zit nu in een lekkere down/breakevenswing, heb al $-300 dagen gehad, maar niet getilt. Ruim BR-management FTW!!!!