vrijdag 11 juli 2008

Grafiekje van juli tot nu toe


Heb al aardig wat handen gespeeld in juli, dus wel leuk om even een tussentijds grafiekje te laten zien.




Wat dingetjes die opvallen
- Tot ongeveer 7k handen 5NL, hier gewoon rustig gegrind
- Vanaf 7k handen 10NL, lekkere downswing
- Van 9k tot 12k weer 5NL gegrind, gaat wel weer aardig hier
- 12k tot 13k ongeveer 10NL, echt een hele zieke downswing. Na achteraf analyseren heb ik alles eigenlijk wel oké gespeeld, maar echt alles zat tegen tijdens deze handjes
- Vanaf 13k weer een beetje 5NL gespeeld, en de laatste 3k handen zijn weer van de 10NL (hier gaat het weer zoals het hoort, lekker hard omhoog!

- Non-showdown winnings zijn rond de 0. Hier ben ik erg tevreden mee, eerst waren deze altijd sterk positief en de showdown winnings negatief. Zodra ik weer een beetje normaal/goed ga runnen zullen de showdowns weer flink positief zijn, en de non-showdowns rond de 0 of lichtelijk positief (dit is eigenlijk precies zoals ik het wil)


Ik hoop dat deze grafiek een beetje blijft doorgaan zoals de laatste 3k handen gaan, zodat ik hopelijk nog een mooie maand ervan kan maken op 10NL, ondanks mijn downswing.



1 opmerking:

Panic zei

Goed bezig, hou vol!!!

PS. haal die iritant woordverificatie weg.