vrijdag 28 november 2008

Rustige tijd, meer poker!

Tijdens de tentamenweek heb ik uiteraard weinig gepokerd. Ik heb 4 van de 5 tentamens gehaald, dus daar ben ik wel tevreden over zo.  Mijn plan om 40k-50k handen per maand te gaan spelen lukt nog niet echt. Zo zit ik deze maand nu op 10k handjes, wat ik hopelijk dit weekend nog richting de 15k weet te krijgen.

Ik speel dus een stuk minder handen dan verwacht... en heb redelijk slecht gerunned de afgelopen tijd. Ben $550 down geweest, maar dankzij RB en een klein upswingetje ben ik weer aardig richting breakeven.

Mijn BR is op dit moment €1811,04 (dus zelfs ietsje winst als je kijkt naar de beginroll van de deal)

hopelijk gaat dit de komende tijd wat meer groeien, ik heb namelijk na deze week aardig wat meer tijd. Komende week rond ik een project af van school, en maak ik nog even 4 deeltoetsjes, en daarna is het even rustig tot aan de kerstvakantie. Ook in de kerstvakantie kan ik hopelijk aardig wat spelen, ik hoop dus in december minimaal 35k handen te spelen. 

dit was de update weer even... als er nieuws is laat ik het jullie weten!

Geen opmerkingen: