dinsdag 11 november 2008

Korte update (tentamenweek)

Hi bloglezers (die 1 of 2 verdwaalde mensen die hier rondlopen)

Zoals jullie al raden... Ik ben weer vrij weinig aan poker toe gekomen de laatste tijd. Heb het vrij druk met school (zit nu midden in de tentamenweek), en die keren dát ik speel run ik echt super slecht.

Ik heb vanaf het begin van de deal nu een kleine 8k handjes gespeeld, en hierin volgens Holdem Manager $500 verloren. Echt de ziekste coolers komen voorbij... Ik heb afgelopen vrijdag €44,33 rakeback gekregen, en vandaag had ik weer 1000 VIP points waardoor ik weer €300 erbij heb.

De BR is nu €1765,37 , en ik ben dus dankzij rakeback nog bijna breakeven. Nu nog even normaal gaan runnen, en de €€€ stromen binnen als het goed is.

Ik merk overigens erg goed dat het 6-tafelen mij goed doet, ik heb veel meer tijd voor mijn beslissingen en heb het gevoel dat ik supergoed speel op het moment. Beetje jammer dat dat in €€ niet terug te zien is, maar dat komt vanzelf wel goed... Nou, tot de volgende blog maar weer, heb dan hopelijk iets meer gespeeld om jullie wat te laten zien...

Geen opmerkingen: