zaterdag 1 november 2008

Eerste update

De deal is ingegaan, en ik heb "al" 550 handjes gespeeld. Erg weinig aan spelen toe gekomen so far, druk met school, mooie feesten etc. Vanmiddag ben ik van plan even wat uurtjes te maken, want vanavond moet ik de kroeg in (er zijn eindelijk weer eens wat toeristjes op het eiland).

Morgenavond waarschijnlijk ook een paar uur grinden, misschien wat nachtwerk van maken. Overdag spelen is ook erg lastig tegenwoordig, internet is overdag supersloom hier op de campus. De blikjes red-bull zijn iig alvast ingeslagen, ik heb hamburgers gehaald, mn koffiezetapparaat staat naast me... Dus de voorbereiding voor nachtsessies is er alvast.

Gisteren is er €34,80 aan rakeback binnengekomen (zal vast ook nog wel deels van buiten de deal zijn, maar het is iig wel binnengekomen)

De balans is nu €1833,80. Ik ga nu spelen, waarschijnlijk laat ik aan het eind van het weekend even weten hoe het spelen is verlopen.

2 opmerkingen:

NeverBluffin zei

Wanneer nieuwe update? Gl at the tables!

Unknown zei

He Emiel,

Hoe gaat de challenge tot nu? Weinig tijd zeker? ;-)