zaterdag 15 augustus 2009

Comeback time

Ik begin eindelijk een beetje terug te komen uit de DS... Op het ergste punt was ik bijna 19BI down, best wel slecht. Ik heb slecht gerund, maar geef ook eerlijk toe dat ik daardoor af en toe best slecht gespeeld heb. Sinds het laagste punt heb ik echt super hard geconcentreerd op mn game, een hele tijd ook maar 4 tafels gespeeld. Dit merkte ik meteen in mijn rode lijn, die van dalend naar stijgend/neutraal ging. Buiten dat ging ik ook weer wat beter runnen, en kruipt mijn winnings lijn weer aardig omhoog. Even een graph... Oh en laat weten of dit topic jullie iets boeit, als niemand het leest dan stop ik er gewoon lekker mee haha.


4 opmerkingen:

Lennart Santbergen zei

Ik lees je blog wel hoor Emiel. Grafiekjes kijken is en blijft leuk
GL

Anoniem zei

blog bijhouden is ook voorjezelf =)

NeverBluffin zei

Gogogogo, keep it up nu!

NeverBluffin zei

Hoe gaat ie nu? Al aan handen toegekomen?