zondag 28 december 2008

En toch loopt het nog niet echt

Ja ik heb mezelf natuurlijk keihard gejinxed met mijn vorige blogpost... Net als je post dat het even goed gaat dan gaat het weer kut daarna.

Ik run echt als een natte dweil, en merk dat ik daardoor soms ook iets slechter ga spelen. Ik stack soms postflop af in spots waar ik anders even hard had getwijfeld en uiteindelijk zou folden. Ik ga daarom nu even een tijdje 4 tafels spelen in plaats van 6, om er mijn kop beter bij te houden en goed overal over na te denken.

Daarnaast ga ik moven naar pokerstars... Op Tell Poker is de 100nl best wel niet-soft eigenlijk, veel regs (ookal zijn het slechte regs, je zult er nooit heel veel aan verdienen). Met deze verhuizing geef ik wel mijn 60% rakeback op, maar dit hopen we te compenseren door satellites naar grote toernooien te gaan spelen van mijn frequent player points op stars. En uiteraard ga ik dan gauw even een sunday million shippen :)

Wat is een blogpost van mij zonder een grafiek? Oke omdat jullie zo aandringen, plaats ik er maar een grafiekje bij ... 40k handen, $600 up geweest, nu $500 oid down. Dankzij rakeback nog wel $600 in de plus trouwens...



3 opmerkingen:

Panic zei

FT met 27% rb is ook nog altijd een optie.

Succes in 2009

Emiel zei

Helaasch, heb daar al een account zonder RB :(

Poker Professor zei

Hello

My name is Jonathan and I am the marketing manager representing an online poker school - PokerProfessor.com.
Poker Professor offers to teach how to play online poker. We also offer up to $150 free no deposit required to all of our player community.
The site has been running for 1 year and we are growing every month.

I am writing to you because I see that you have the exact audience I am looking for and am interested to explore profitable options and work with you.

Please contact me ASAP

Best Regards
--
Jonathan .K
Head of Marketing
Poker Professor
+44 20 8819 1086
Skype - jonathan.katz2
MSN- jonathan.k@live.com