zaterdag 23 augustus 2008

Terugblik augustus

Het lijkt wellicht wat vroeg, maar omdat ik zometeen weg ga voor een weekje Zwitserland, zit de maand er voor mij op wat betreft poker.

Ik had zoals je hieronder al las de ziekste downswing die ik ooit heb gehad. Ik heb echter niet getilt, en gewoon doorgespeeld, en ik begin langzaam weer uit het dal te kruipen.

Hoe zag augustus er voor mij uit, een aantal punten (om het maar kort te houden)

- Slechte run, zo'n $1300 onder EV uiteindelijk
- Aardig down, alsnog tegen de $800 in de min
- Gotta love rakeback, heb al rond de $275 aan rakeback verdiend in iets van 8k handjes 50NL.
- Weinig gespeeld (net de 30k handen gehaald). Kan op de nieuwe site (tell poker) en mijn pc maar 4 tafels tegelijk spelen. Hopelijk kan ik op mijn nieuwe laptop wel 6 tafels spelen.
- $854 winst in HU sng's (buyins van $23 tot $57,50)
- $240 bonus vrijgespeeld.

Uiteindelijk dus zelfs nog een winnende maand !

Hier even mijn 2 graphs, eerste is van 50nl cash, 2e is van alle HU sng's (en paar toernooien waarin ik niet heb gecashed)



2 opmerkingen:

Panic zei

Netjes dat je niet getilt hebt, moet vertrouwen geven voor de toekomst.
Have phun in Zwitserland.

Unknown zei

He Emiel,

Blog je niet meer?